mandag den 10. juni 2013

Excuses

Jeg må indrømme at træningen stadig halter lidt (læs: meget) efter tidligere omtalte influenza. Men det er også fordi jeg fik en anden rigtig god undskyldning sidste onsdag! Den dag brugte jeg nemlig hos tatovøren, og se lige her engang:



Fik langt om længe tatoveret en fjer som jeg selv har tegnet. Det har jeg også kun haft planer om i over et år nu - bedre sent end aldrig, right? ;-) Teksten (L´VE) på skitsen var lidt et forsøg, men den vil jeg også rigtig gerne have tatoveret på et tidspunkt et andet sted.
Jeg havde taget min bedste veninde og roomie under armen, og hun fik også lavet en super flot tatovering! Den havde jeg også fået æren af at designe og tegne, og den blev super flot. Jeg har ikke lige nogle billeder af den på hende på computeren og min mobil er gået i stykker (just my luck), så I må lige nøjes med skitsen i første omgang.


Ellers er der vidst ikke så meget andet at sige for nu, end at jeg nu har meldt mig på et hold i Fitness World i morgen. Bum! Ikke flere undskyldninger!

//Carina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar