mandag den 21. oktober 2013

Clean lines

I skolen skal vi snart aflevere en folder bl.a. indeholdende arbejdstegninger. Uden at kede jer for meget med hvad det helt præcist går ud på, kan jeg afsløre, at det i hvert fald handler meget om præcision og detaljer. Det både stimulerer og udfordrer min indre perfektionist rigtig meget - særligt sidstnævnte, da jeg har lavet alle tegningerne om 15 gange, fordi jeg ikke lige syntes at den streg så var "helt lige nok", suk. Men nu er de færdige og jeg er næsten tilfreds! Det vil sige.. Jeg kunne sikkert godt finde på at lave dem om igen, hvis jeg får tid til det..
Her får I lige et par billeder, så I kan se hvad en designstuderende bl.a. bruger sin tid på ;-)





Beklager kvaliteten - billederne blev lige i farten taget med min mobil.
Nyd resten af dagen derude!

//Carinasss

Ingen kommentarer:

Send en kommentar